• Bianca

Belangrijke info voor het reserveren van je afspraak.

Bijgewerkt op: 4 mei

Belangrijke info voor het reserveren van je afspraak.

Belangrijk nieuws

Wij veranderen op 5 mei 2022 van online boekingssysteem.

Je gaat nu je afspraak kunnen boeken via salonkee, uiteraard ook op onze website, en op onze facebookpagina. Dit zou de 1 ste weken wat stroever kunnen verlopen, maar we rekenen op je begrip. Ook kan het zijn dat je 2 mails ontvangt van je afspraak. Daar ik tussen 1 en 4 mei alle afspraken ga overzetten in de nieuwe module, ga je ook van de nieuwe module dus salonkee een bevestigingsmail en een herinneringslail ontvangen.. dit is uiteraard maar eenmalig.. dus alvast mijn excuses.

Je mag de 1ste keer eenmalig een account aanmaken. Dit is heel simpel. Maar lukt het jou om een of andere reden toch niet om een account aan te maken, of je hebt vragen hierover gelieve dan de help knop van salonkee te gebruiken. Bij Salonkee zitten er personen klaar om je verder te helpen.

Met jou inloggegevens kan je dan altijd weer je afspraakgeschiedenis bekijken en zo kan je de laatste service die is gebeurt bij ons steeds gemakkelijk kiezen en herboeken. Neem je de ene keer kleur uitgroei, en de andere keer volledig, de keer erop kleur uitgroei met 10 folies alles kan je perfect nakijken.

Dit nieuwe systeem laat ons toe om met een electoronisch puntensysteem te werken, met de naam loyaliteitspunten, deze punten kan je ook steeds raadplegen in je account.

Je mag de klantenkaart die je nog hebt, vol of halfvol inleveren en dan krijg je de korting die er op dat moment opstaat verrekend. Dit graag voor September 2022.

In de toekomst worden er punten gespaard:

1 euro = 1punt

Bij 450 punten krijg je 10€ korting bij aankoop van een product

Ook als je online boekt kan je loyaliteitspunten verdienen.

Het zal even aanpassen zijn maar we hebben ons best gedaan alles zo duidelijk mogelijk te maken.

Kom je steeds voor dezelfde behandeling gaat dit systeem peace of cake zijn, je kan je vorige behandeling steeds makkelijk herboeken.

‘Een bookingssysteem berekent onze tijd’

We willen vooral onze baleage klanten erop attent maken goed te kijken welke menu je kiest.

Elke behandeling vereist een andere tijd, we werken persoonlijk en op maat van de klant, van u…

We kunnen niet zoals een dokter voor iedereen 10 minuten uittrekken, we werken met verschillende tijden, dus elke behandeling is ook persoonlijk, we willen ook elke klant op zijn/haar afspraak uur verder helpen.

Even een voorbeeld, zodat je ons hopelijk goed kan begrijpen.

***Een uitgroei kleuring;

Is een kleuring die gebeurt met een borsteltje op de hoofdhuid hier rekenen we, het bespreken, het maken en opzetten van de kleur 30 min.

45 min rekenen we als inwerktijd, en 45 a 60 min om te knippen en te bruchen.

***Voor een balayage met lange haren in zilverpapier;

Rekenen we 1 a 2 uur om te bespreken en om de folies in te zetten.

1 uur inwerken, meestal een toner van 15 minuten, inwerken 20 min en dan knippen en bruchen 45 a 60 min.



Je merkt al dat we hier veel meer tijd voor nodig hebben, daar we bekend staan om onze afspraken goed op tijd af te werken willen we onze goede naam hier ook behouden.

Twijfel je de 1 ste keer welke behandeling je moet kiezen, contacteer ons dan aub telefonisch op 03/411.28.84 .


Twijfel je welke behandeling je juist wil? Boek dan aub een intakegesprek dit is gratis.

We maken dan 30 min tijd voor je vrij om al je wensen, en mogelijkheden te bespreken, alsook een juiste prijsofferte te geven. We gaan ook streng optreden, heb je een verkeerde behandeling geboekt, kunnen we enkel doen hetgeen je geboekt hebt in bovenstaande tijdspanne. Daar het anders voor mij en ons team niet haalbaar is om de klanten die nog volgen de juiste behandeling te geven.

We maken dan 30 min tijd voor je vrij om al je wensen, en mogelijkheden te bespreken, alsook een juiste prijsofferte te geven. We gaan ook streng optreden, heb je een verkeerde behandeling geboekt, kunnen we enkel doen hetgeen je geboekt hebt in bovenstaande tijdspanne. Daar het anders voor mij en ons team niet haalbaar is om de klanten die nog volgen de juiste behandeling te geven, en dit vinden we niet correct.



Voorschotten!!!!!

Dit bericht is bedoeld voor de klanten met grote bewerkingen, krullenkniptechnieken, balayages, etc kom je enkel bij ons in het salon voor een snit brushing of een gewone kleur, dan mag je deze mail negeren.



Ik wil je er even op wijzen indien je via ons nieuwe bookingssysteem reserveert en je reserveert online een grote bewerking dan gaat het systeem niet meer met voorschotten werken.

Salonkee kiest voor het reserveren(vastzetten, blokkeren) van 40% van het te betalen bedrag, dit gaat niet als een voorschot van je rekening!!!!!

Het volledige bedrag mag je nog betalen in ons salon, dit werkt dus anders dan met het voorschot.

Indien je niet op je afspraak kan komen, en je annuleert of verzet je afspraak binnen de 24 uur dan is er helemaal niets aan de hand..

Breng je ons niet op de hoogte dan wordt dit bedrag van je rekening gehaald door de bank, uiteraard enkel in de uiterste gevallen.

Maar we moeten het je zeker wel meedelen. Daar we bij een last minute annulatie, of zelfs geen annulatie ook geen andere klanten kunnen voorthelpen.


Wat met de reeds betaalde voorschotten? Die worden uiteraard nog steeds in mindering gebracht bij je eerstvolgende bezoek.

Je ziet het veranderen van programma brengt wel wat werk en veranderingen met zich mee, maar we hopen uit de grond van ons hart dat al de vorige problemen, op deze manier van de baan zijn..



Verjaardagskortingen ga je even niet ontvangen daar het systeem er nog niet mee werkt...

Maar meld ons dit even, en dan krijg je uiteraard je favoriete product aan 10% korting!!!

We blijven de service bieden die je van ons gewend bent.

Voor minder beginnen we er niet aan!!!


We zien je snel in 'tHaarhuys.


Uiteraard staan we steeds klaar om je te helpen..

Lieve groetjes Bianca en team ´tHaarhuys



4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven